x

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elküldjük Önnek a vásárláskor beváltható 500 forintos kuponkódot!

A kupon 5000Ft feletti vásárlás esetén használható fel.




részletek itt

Tovább az aralatt.hu-ra >>>

                

Vásárlási feltételek az ÁRALATT.HU webáruházban.

 

Az LRTM BT./Cégjegyzékszám: 02-06-074326/  az általa üzemeltetett webáruházban értékesíti a  termékeket , elektronikus úton, az interneten keresztül, a ÁRALATT.HU oldalon.

Adatok: 

Név : LRTM BT

Cím : 7632 Pécs Galamb utca 8 

Levelezési cím :  7632 Pécs Galamb utca 8 

Adószám : 22584690-2-02

Email:  info@aralatt.hu vagy lrtmweb@gmail.com

Telefonszám: 06704083053 / telefont nem áll módunkban mindig felvenni, ezért kérjük elsősorban emailt legyen kedves írni. Köszönöm.  /

Bejegyző hatóság : Baranya Megyei Bíróság Cégbírósága - Pécs

Cégjegyzékszám: 22584690-2-02

E-mailben, faxon, levélben vagy bármely más úton leadott rendelést csak akkor áll módunkban elfogadni, amennyiben a fizetés előre történik .


I. Vásárló

Vásárló lehet bárki, aki jelen szerződési feltételeket elfogadja, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Aki rendelést / vásárlást hajt végre az oldalon. 


II. Szerződő felek

A www.aralatt.hu webcímen történő megrendeléssel jelen szerződésben / Szerződés nyelve : MAGYAR/ foglalt feltételekkel szerződés jön létre az LRTM BT. mint eladó (továbbiakban eladó) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban vásárló) között.

A vásárlási szerződés Iktatása : a rendszerben automata módon történik a rendelés leadás véglegesítésével. Száma : A rendelés szám. 

Rendelést követően visszaigazoló emailben kiküldésre kerül. Illetve kérés esetén emialben kiküldjük a vásárló részére. 

A rendelést követő visszaigazoló emal nem számít szerződésnek, az csak egy tájékoztatás a rendelés leadásáról és a benne foglalt adatokról. 

A szerződés létrejöttéről az igazolás / tájékozattást emailben küldjük a vásárlónak. 


III. Vásárlás

A vásárló az adatlap kitöltésével a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat adja meg. Az eladó ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen adatoknak megfelelően állítja ki a számlát. A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt az eladó jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni.

A regisztrált adatokat a vásárló bármikor megváltoztathatja, módosíthatja az ügyfélrendszer menüpontban illetve írásban emailes formában. A szállítási cím csak a megrendelés feldolgozását követő szállítás feldolgozásáig módosítható.


IV. Termékek és az árak

A termékek leírását, az áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel az eladó. Az ár forintban értendő és az Áfa-t tartalmazza. Az árak a termékek darabszámaira illetve csomag ajánlatokra érvényesek. Ahol több darab kerül meghírdetésre / eladásra, ott a leírás tartalmazza az egységárat. 

Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén az eladó jogosult azok kijavítására. Ha valamelyik termék vagy annak ára elírás vagy rossz információ alapján hibásan került feltüntetésre, az eladó jogosult a megrendelést törölni. Az eladó a megrendelés törléséről a vásárlót e-mailben értesíti.

Egyes, külön megjelölt termékek csak külön, egyedi szerződésben meghatározott feltételek szerint vásárolhatók meg. Ez a jelölés az egyes termékek adatlapján található. Az eladó tájékoztatja a vásárlót, hogy a kínált termékeket megjelölt részét beszállítók készleteiből vagy speciális rendelés útján szerzi be.

Amennyiben a vásárló a webes katalógusban nem található terméket szeretne vásárolni, akkor egyedi szerződés alapján az eladó vállalhatja annak felkutatását, beszerzését és értékesítését a vásárló részére.

A megrendelt áruk ára az internetes oldalakon feltüntetetthez képest a megrendelés időpontjában változhat, amennyiben beszállítóink az árfolyamváltozások miatt mindenkori érvényes árlistát előzetes értesítés nélkül időközben megváltoztatták.

Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség megtekinthető a SZÁLLÍTÁS menűpont alatt. / Bal oldal ikonra kattintva / 


V. Megrendelés

Vásárló a webshopban szabadon böngészhet a kategória és menűpontok alatt. Ez regisztrációhoz nem kötött tevékenység. 

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának ellenőrzése, esetleges módosítása után a rendelés befejezése gomb megnyomásával választhat a belépés és a regisztráció opciók közül. A regisztrácó történthet a rendelés leadása előtt bármikor, illetve a regisztráció történhet közvetlenül a rendeléssel "egyidőben. " A rendelés leadása regisztrációhoz kötött. 

Vásárló a fizetési és szállítási mód kiválasztása után a megrendelés jóváhagyásával elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket, azaz az LRTM BT. Vásárlási feltételeit megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A megrendelés megérkezéséről az eladó e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló az eladóhoz.

A megrendelés feldolgozása során az eladó levélben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha az eladó a vásárló megrendelését a vásárló megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor az eladó a megrendelés feldolgozásáról nem köteles e-mailt küldeni a vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb adatokat telefonon  vagy email útján közölni vásárlóval.

A megrendelés leadásakor , és az eladó visszaigazolását követően, a vásárló és az eladó között szerződés jön létre, amelyben a vásárló fizetési kötelezettség vállal magára. A vásárló részére biztosítjuk a jogot a rendelés lemondása és ezáltal a szerződés felbontására. 

A vásárlási szerződés Iktatása : a rendszerben automata módon történik a rendelés leadás véglegesítésével. Száma : A rendelés szám. 

A rendelésről, ezáltal a szerződés tárgyáról automata emailt küld a rendszer a vásárló részére. 

Az eladó visszaigazolását követően minősül a szerződés visszaigazoltnak, írásbeli szerződésnek minősül ezt követően.

Hibák kezelése: A hibák, félrekattintások, tévesen leadott rendelések és egyéb hibák kezelés írásos formában, azaz emailben történik meg. Az oldalt üzemelető cég minden kérést teljesít, a lehetőségeken belül. 

Azon termékek esetében amelyeknél a leírásban szállítási idő 15 - 30 munkanap adat megtalálható, a termék beszerzése / elkészítése a vásárló kérésésre történik.  

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.


VI. Szállítás

Az eladó a weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a megrendelés teljesítésekor. A kézbesítés legkorábbi időpontját a megrendelés feldolgozását követően e-mailben vagy telefonon  közli az eladó a vásárlóval. A szállítás időpontját az eladó minden esetben e-mailben vagy telefonon  közli a vásárlóval annak érdekében, hogy a termékek átvétele biztosított legyen.

Szállítási módok:

  • Postai úton amely országosan 3  munkanapon belül szállít a feladást követően. A szállítási tájékoztató az oldalon megtalálható.
  • Szállító: Magyar Posta / GLS 

A vásárló köteles a küldeményt a átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény vagy számla átvételével nyugtázni. Ezt követően az eladónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra, sérülésre vonatkozó reklamációját elfogadni.

Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral vagy eladóval, és a küldeményt eladó költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után.A szállítás során bekövetkező sérülések megtérítése nem cégünk, hanem a szállító cég hatáskörébe tartozik. Kérjük, hogy a szállítási sérülést mihamarabb jelezze a szállító cégnek, amennyiben nem így jár el, a sérülésből adódó károkat sajnos nem áll módunkban megtéríteni, mert későbbi bejelentéssel sem mi, sem a szállítást végző cég nem tud érdemben foglalkozni, hisz Ön átvételkor aláírásával igazolja, hogy sértetlen csomagot vett át.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.


VII. Fizetési módok

A termék ellenértékének megfizetése a szállítás módjától függően az alábbiak szerint történhet:

Utánvéttel történő szállítás esetén a vásárló a szállítónak köteles a vételárat készpénzben vagy bankkártyával megfizetni a termék kiszállításakor fuvarlevél ellenében. (A számla ebben az esetben a csomagban található majd meg ).

A termék átvételét megelőző banki átutalással. Ebben az esetben a termék  kiszállítására csak azt követően kerül sor, hogy annak ellenértéke megérkezett az eladó bankszámlájára.

Az eladó az áru tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig fenntartja. Az áru tulajdonjoga a teljes vételár megfizetésével száll át a vásárlóra.


VIII. Elállás joga

A vásárló a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül, díjmentesen elállhat.  Nem gyakorolhatja a vásárló az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítástechnikai szoftver) esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta.

A fogyasztó gyakorolhatja elállási jogát, a szerződés megkötésenek napja és a termék átvétele közötti időszakban is. 

Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többlet költséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni. 

A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton vagy egyéb tartós adathordozón, esetleg a honlapon megtalálható nyomtatványon) köteles az eladónak bejelenteni.  Amennyiben a vásárló a termék árát megfizette, majd a terméket átvette, az eladó az elállás közlésétét követően majd a  termék visszaszolgáltatását követő14 napon belül a termék vételárát visszautalja a vásárló által megadott bankszámlára. Tehát a termék vissza érkezését követő 14 napon belül az eladó gondoskodik a megfelelő vissza utalásról.  

A termék vissza érkezésétől / átvételétől kezdve 14 napon belül vissza utaljuk az összeget. 

A vásárló a vásárlástól való elállása esetén viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén az esetleges használat következtében keletkezett értékvesztést eladó a vásárlóra hárítja.

A vásárló a terméket az eladó által megadott címre köteles visszajuttatni saját költségen.

Amennyiben a vásárló a terméket már használta és nem tudja azt sérülésmentesen visszaszolgáltatni az eladónak, akkor eladó a használat  vagy a sérült termék , esetleg a hiányos vissza küldés következtében keletkezett értékvesztést a vásárlóra hárítja.

Jogszabály: LINK  / katt ide


IX. Jótállás, szavatosság

 

Kellékszavatosság

 

A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért(pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának).

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.)

 

A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vásárló a Szállító hibás teljesítése esetén a Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szállítóval.

Vásárló közvetlenül a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szállítótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szállító csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szállító bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

Termékszavatosság

 

termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén 

a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Közlési és igényérvényesítési határidők 

A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén 

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.

A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a Szállítónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Jótállás

 

A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén 

a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 

A jótállásnak két fajtája van: 

  • a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és 
  • a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás

Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor. 

Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén 

Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben. 

A jótállási igény érvényesítése

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.

Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó.

Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. 

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

 

Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó egyes termékek tekintetében egy éves kötelező jótállást illetve egyes termékek tekintetében és a gyártó által önként vállalt jótállást is biztosít. A Kormányrendelet értelmében a kötelező jótállás időtartama 1 év.

Jótállás esetén Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 5.1.1 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek. Szállító jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságtól, és termékszavatosságtól függetlenül megilletik.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

- Szállító által kiállított jótállási jegy,

- A termékhez mellékelt jótállási jegy,

- Szállító által kiállított eredeti számla vagy annak másolata.

Amennyiben a fentiek közül egy irat sem áll a rendelkezésére, Szállító a vásárló neve, a vásárlás időpontja alapján igyekszik segíteni a számla pótlásában. A Vásárlónak lehetősége van a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnia, mely az ügyintézés, és a javítás időtartamát lerövidíti, azonban ez nem kötelező. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredendő (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) meghibásodás esetén a csereigény teljesítésére a Szállító nem köteles. Amennyiben a cserét követően bebizonyosodik a termék nem rendeltetés szerinti használata, vagy sérülése, a javítás költségeit, vagy a terméket a Vásárló köteles kifizetni. A csereigényről, vagy annak megtagadásáról minden esetben jegyzőkönyv készül.

Teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott terméket Szállító kicseréli. Ha Vásárló meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt be kell jelentenie a Szállító telefonszámán, vagy a jótállási jegyen szereplő központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt jótállási jegyen van). Ha a bejelentés jogos, a Szállító vállalja a termék cseréjét. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Vásárlónak átadott jótállási jegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. Portósan küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Szállító gondoskodik. Egyéb esetekben a garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló köteles viselni. Ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, a szállítás költségét Szállító megtéríti Vásárló részére. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Szállító nem téríti meg. Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt Vásárló telefonon vagy az ügyfélszolgálaton érdeklődhet.

 

Panaszügyintézés, helye, ideje, módja:

A Felhasználó a termékkel vagy a  Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Név: LRTM BT 

Cím: 7632  Pécs Galamb utca 8 

email cím: info@aralatt.hu  vagy lrtmweb@gmail.com

 

 

 

 


X. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.


XI. Adatvédelem

Eladó a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe.

Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak.

Eladó kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az Ügyfélközpontban. A vásárló jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól.

Eladó a vásárló adatait zárt rendszerében legalább 6 évig, vagy a törlés kéréséig tárolja.


XII. Egyéb rendelkezések

Eladó jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani a vásárlóval egyeztetve.

A változtatások a ÁRALATT.HU webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak.

Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni.

Amennyiben az eladó és a vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz.

Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és a kapcsolódó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.

Jogérvényesítő lehetőségek.  / Együtt műdökünk velük / 

Békeltető testületek listája: ide kattintva érhető el. 

Barany Megyei Békéletőt testület : 

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Telefon: +36 72 507 154
Mobil: +36 20 283-3422
Fax: +36 72 507 152
Székhely: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Fogyasztóvédelem listája: ide kattintva érhető el.

Magyar bíróság illetőségkereső: Ide kattintva érhető el.  

Online vitarendezési platform  = felhasználható a jogviták rendezésére. 

A Szerződést erre a linkre kattinva töltheti le (Letöltés PDF)